Toplista készült 165 márka feltüntetésével. Köztük olyanok, mint a McDonald’s, a Logitech, az M&M’s vagy a Johnnie Walker. Érdemes elolvasni, milyen szempontrendszer áll a válogatás hátterében!

M&M's csokigolyók - márkák, amelyek számítanak

Az Fast Company valamennyi iparágban elismeri azokat a vállalatokat, amelyek vezető szerepet töltenek be a fenntarthatóság, a szórakoztatás, a társadalmi fellépés vagy az inkluzivitás terén az Egyesült Államokban. A címmel kitüntetett márkák listáját böngészve találkozhatunk számunkra teljesen ismeretlenekkel is, de világszerte népszerű kiskereskedők és étteremláncok is helyet kaptak a rangsorban. Lássuk, milyen szempontok segítették a toplistára ezeket a márkákat!

165 díjazott márka, 5 kategória

Idén összesen 165 vállalat került be a díjazottak közé, ami rekordnak számít az előző évekhez képest. 68 kiemelt márka pedig General Excellence elismerésben is részesült. Őket a díjat odaítélő döntéshozók erre az 5 témára osztották :

  1. Kulturális erők: azok a márkák, amelyekkel egyszerűen nem tudunk betelni
  2. A jövő építése: azok a márkák, amelyek olyan előremutató témákban járnak élen, mint pl. a klímavédelem vagy a munkaerő-fejlesztés
  3. State of Play: azok a márkák, amelyek a videojátékoktól a streamelésig segítik a „rajongókat”
  4. Valós hatás: azok a márkák, amelyek kritikus kérdésekkel foglalkoznak
  5. Mind and Body: azok a márkák, amelyek a wellnessre és a jóllétre összpontosítják erőfeszítéseiket

Kik találhatók a díjazott márkák listáján?

Íme néhány példa a nálunk is ismert márkák amerikai megítéléséről:

PLAY STATION
A konzolgyártó megmutatta, hogy a videojáték mindenki öröme lehet, függetlenül attól, hogy fogyatékkal él-e. Az akadálymentes kontrollertől a The Last of Us adaptációig számos részlet bizonyítja, hogy a Play Station megérdemli a díjat.

McDonald’s
A világ talán legismertebb gyorsétterem láncának „Thank You Crew” nevű kampánya az amerikai alkalmazottakat ünnepelte, eközben pedig a Ronald McDonald House a háború miatt nehéz időket élő ukrajnai dolgozókat segítette. Tehát a McDonald’s a dolgozókért tett sokat a díjat odaítélők szerint.

A McDonald’s a dolgozóiért tett sokat

LOGITECH
A technológiai márka újrahasznosított anyagokból gyártott termékeire figyelt fel a zsűri. A márka komolyan veszi, hogy 2030-ra klímapozitív legyen.

LOWE’S
A Lowe’s a Brands That Matter díjat azzal tudta megszerezni, hogy dollármilliókat fektetett be megfizethető lakhatásba és lakásfelújításokat is finanszírozott.

M&M’S
A színes cukorbevonatú csokigolyócskák 2022-ben új M&M kabalafigurát kapott. Ez a karakter és a hozzá bemutatott Super Bowl reklám felhívta az emberek figyelmét a sokszínűségre és az inkluzivitásra. Az M&M Alapítványa is támogatja ezeket a fontos témákat, és marketingjükkel igyekeznek közbeszéd témájává tenni őket.

Mint láthatod, mindig van új ötlet, mindig lehet új koncepció, amivel nem csak kilóghatsz a cégek sorából, de jót is cselekedhetsz. Ha segítsünk megvalósítani a márkád terveit, vagy már egy korábbi stádiumban elakadtál, keress minket bizalommal!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük