A Lowe’s áruházlánc lakásfelújítással kapcsolatos termékeket árusít. Idén két üzletében döntött úgy, hogy bevezeti az interaktív digitális iker technológiát, és 3D termékkatalógusát is kiadja virtuálisan. A Lowe’s alkalmazottai a digitális iker használatával az üzlet digitális adataihoz kapnak hozzáférést. Ezáltal az adott üzlet működését és a központi stratégiát hangolhatják össze.

digitális iker és 3D termékkatalógus

Az NVIDIA Omniverse Enterprise nevéhez fűződik a fejlesztés. Az NVIDIA egy méretezhető, teljes körű platform, amely lehetővé teszi a cégek számára, hogy metaverzum alkalmazásokat építsenek és üzemeltethessenek. 3D folyamataikból pedig virtuális világokat alkossanak.

Mi a digitális iker?

Tulajdonképpen az áruház virtuális mása, amelyet az OmA digitális iker gyakorlatilag egy fizikai Lowe’s áruház virtuális másolata, amely az Omniverse fejlesztői környezetében jön létre. Virtuális csomag jön létre azáltal, hogy az adott bolt adatait összehangolják a többi áruház adataival. Ez az adathalmaz pedig különböző eszközökről elérhetővé válik, asztali számítógéptől az AR headsetig bárhonnan.

Az áruházlánc abban bízik, hogy ezzel a technológiával olyan modern megoldásokat vezethet majd be, mint:
• AR visszaállítás és készletfeltöltés támogatása, amely lehetővé teszi a Lowe’s dolgozói számára, hogy a digitális iker hologramját a fizikai üzletre ráhelyezve lássák a kiterjesztett valóságban;
• AR röntgen kép, amely számítógépes látás és a Lowe’s raktárkészlet alkalmazásprogramozási interfészei (API) segítségével jelenít meg információkat olyan árucikkekről, amik eléréséhez eddig létrára kellett másznia vagy liftbe kellett szállnia a dolgozóknak, mert olyan nehezen látható polcokon találhatóak;
• AR együttműködés, a digitális iker frissítésére központi bolttervezőkkel együttműködésben;
• AR „jelölőcímkékkel” jelölve mindezt a digitális ikren;
• üzletvizualizálás és optimalizálás, értékesítési és forgalmi adatok megjelenítésére, illetve a vásárlási élmény javítására 3D-és hőtérképek használatával, valamint a termékelhelyezés tesztelésére, mégpedig olyan termékek közti távolságok lemérésével, amelyeket gyakran vásárolnak együtt.

A üzletlánc egy technológiai központ megnyitását tervezte az őszre a North Carolinai Charlotte városában. Az ún. Tech Hub olyan megoldások kifejlesztését tűzte ki célul, amelyek támogathatják a Lowe’s lánc omnichannel növekedését.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük