A Lowe’s nem mindennapi ötlettel rukkolt elő, amikor ünnepi hangulatba öltöztetett néhány hotelszobát. A szobákban azokat szállásolták el, akik az otthonuktól távol, repülőtereken rekedtek Hálaadás napján. A lakberendezési, lakásfelújítási termékeket árusító áruházlánc célja márkaüzenetének finomhangolása és széles termékpalettájának megjelenítése volt.

Hálaadás, Karácsony, ünnepi dekorációs marketingeszköz

Meglepő marketingeszköz az ünnepi dekorációs termékek bemutatására

A Wyndham Hotels & Resorts-szal összefogva valósította meg a Lowe’s a „Pihenjen meg egy ünnepi otthonban” programját azoknak az úton levő amerikaiaknak, akik a lakóhelyüktől távol ragadtak az ünnepre. A barkácsáruház lánc és a hotel ünnepies otthonos közeget varázsolt az utazási fennakadás póruljártjainak. A lakásfelújítási termékeket kínáló Lowe’s reméli, hogy ezáltal hangsúlyosabbá válik az üzenete. Az üzenet: az otthonfelújításhoz szükséges termékek mellett teljeskörű vásárlási élményt is nyújtanak az ünnepekre, kiszolgálva a fogyasztók valamennyi dekorációval kapcsolatos álmát, igényét.

Hálaadás, Karácsony, ünnepi dekorációs marketingeszköz

A vevők gyakran nincsenek tisztában azzal, hogy a Lowe’s áruházaiban mindent megkaphatnak egyetlen helyen, amire csak az ünnepek során szükségük lehet. Amikor azonban fazonra szabják a karácsonyfájukat illetve egyéb ünnepi szolgáltatásokat is kínálnak, a vásárlók rájönnek, hogy többről van itt szó, mint egy hagyományos barkácsáruházról.

A „Pihenjen meg egy ünnepi otthonban” akció célja

A „Pihenjen meg egy ünnepi otthonban” akció célja, hogy november 23-án, a Hálaadás napjának előestéjén az USA 5 nagy városának valamelyik repülőtéren ragadtak megszállhassanak a Wyndham szabad szobáiban, amelyeket a Lowe’s ünnepi dekorációival tettek hangulatossá. A szobában töltött este alatt a vendégek QR kódok segítségével online is megvásárolhatják, ami a szoba berendezési és dekorációs tárgyai közül megtetszik nekik.

Hálaadás, Karácsony, ünnepi dekorációs marketingeszköz

A Lowe’s és a Wyndham marketingakciójának alappillérei az inspiráció nyújtása, a meglepetés, téli csoda, boldogság teremtése, élmény biztosítása, és a megvásárolhatóság (azonnali elérhetőség). Tulajdonképpen egyfajta impulzusvásárlásra buzdítja a hotelszobákban megszállókat.

A Lowe’s és a Wyndham nem csak összehangolta kínálatát annak bemutatására, hogy a kereskedelem és a vendéglátás kínálata hogyan tudnak együttműködni az ügyfélélmény emelése érdekében. Az üzletlánc azt is tudatosítja a vevőkben, hogy a Lowe’s-nál minden, ami a karácsonyi díszítéshez kell, beszerezhető.

Az ötlet továbbá a Lowe’s Actually kampányt is erősíti, amely a népszerű karácsonyi film, a Love Actually (magyar címe: Igazából szerelem) hangulatát idézi.

„A Lowe’s Actually üzenete, hogy ’Nahát, tényleg? A Lowe’s-nál mindez beszerezhető?’ és a ’Pihenjen meg egy ünnepi otthonban’ ehhez remekül kapcsolódik. Amikor egy kampány során felmerül egy igazán eredeti ötlet, mindenképp olyan stratégia kidolgozása kell kövesse, amelyik teljes mértékben illik az adott márkához. A miénk pontosan ilyen, a Lowe’s üzletekben minden egy helyen elérhető és az egész középpontjában az otthon helyezkedik el” – mondta a cég képviseletében Jen Wilson.

Ha szeretnél te is egyedi, figyelemfelkeltő marketing eszközöket kipróbálni céged fejlesztésében, fordulj hozzánk!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük