New York-i életérzés, amerikai, nagyszabású merchandising: ez az IT’SUGAR kiskereskedelmi üzlete, amely augusztus közepén nyitott meg a Time Square-en. A kétszintes édesség áruház 20 335 négyzetméterével a 2. legnagyobb IT’SUGAR bolt a világon. A befogadó épület ezelőtt sportruházati shopként működött. Most az ítélkezés nélküli édességfogyasztás csodapalotájaként nyílt újra. A teljes bolt a szivárvány színeiben ragyog, az édességek tökéletes megvilágítást kaptak, s nem semmi lett az összhatás a világos fapadlóval és a nyitott mennyezettel.

Édességáruház polcszervizs merchandising

Ügyes merchandising: a nagy márkák nem nyomják el egymást

A kétszintes áruház első emeletén nem lehet nem észrevenni a tér közepére állított new york-i Szabadság-szobrot, amely egy óriási rózsaszínű rágógumi-buborékot fúj a szájával. Az IT’SUGAR dizájnerei természetesen úgy alakították, hogy a szobor fáklyája egy nyalóka legyen, és maga a szobor is egy nyalókákból kialakított „kert” közepén kapott helyet. A lábai előtt két kijelző, valamint egy nagy, piros, jellybeam cukorkákból kirakott alma áll. A többi, szabadon álló kijelző képernyőkön is édes finomságok bukkannak fel, és New York-i suvenir tárgyakat reklámoznak a vásárlóknak. A falakon is színes, élénk grafikák találhatóak, amelyek – ki gondolná, ugye? – az édességek szeretetének témája köré fonódtak.

New York-i szabadságszobor cukoráruház

Az alagsorba lépcsőn juthatnak a fogyasztók, és leérve rögtön egy Jelly Bean bárral találják szemben magukat. A bárt is kijelzők veszik körül, amelyeken édességmárkák tálalóállványai vesznek körül. Olyan világhíres márkák sorakoznak itt, mint a Starburst, a Reese, a Pez, az Oreo, és még sorolhatnánk. Az ügyes, egyensúlyra törekvő merchandising azonban egyik márkát sem hagyta elnyomni a másik által, mind megfelelően feltűnő és érvényesülni tud. A márkák híres kabalafigurái jelölik ki a hozzájuk tartozó szekciót. Több mint 35 márka termékeit van lehetőségük a vásárlóknak így felfedezni.

Kimért édességek áruház

Itt, az alagsori shopban olyan édességállomásokat is kialakítottak, ahol fontonként kimérheti magának a vásárló a különböző típusú finomságokat. Így az exkluzív márkák ízeivel is meg tud ismerkedni.

Ügyes merchandising egyensúly a márkák közt

Nagyobb presztízs az édességmárkáknak

Az IT’SUGAR alapítója és vezérigazgatója, Jeff Rubin nyilatkozata szerint izgatottak voltak, amikor a boltot megnyithatták a világ talán legjelentősebb kereskedelmi és turisztikai területén, a Times Square-en. Hozzátette, az IT’SUGAR nem csak látványelemeivel varázsol különleges környezetet, hanem segíti a boldogságérzet növelését is, hiszen boltjaikban ítélet és lelkiismeret-furdalás nélkül szeretheti bárki az édességeket. Tehát náluk nem csak az ízélmény, hanem az egyedi vásárlói élmény is középpontba kerül.

Ügyes merchandising egyensúly a márkák közt

És ez még nem a vége…

Az IT’SUGAR nem lazsál. A hatalmas projekt után már jött is a következő, augusztusban megnyitották első kanadai boltjukat is, amely a new york-inál valamivel „szerényebb”, 5 ezer négyzetméteren terül el.

Te is merj nagyot álmodni!

Szeretnéd, hogy a te termékeid is nagy tudatossággal legyenek elrendezve a nagyáruházak polcain vagy értékesítő felületeiden?  Adj el többet idén karácsonykor, mint eddig valaha! Fordulj hozzánk bizalommal, segítünk!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük