A nemzetközi sportmárka új digitális bolti élménnyel, valamint egy közösségi térrel várja vásárlóit Sydneyben.
A tervezéskor a fő célközönség a futballőrült tizenévesek voltak, figyelembe véve az ő döntéshozatali mintáikat és impulzusvásárlási szokásaikat. Az új hely sikeresen kombinálja a felismerési technológiát, a projekciót és a játékokat, és így kínál egy magával ragadó élményt azzal a céllal, hogy minél többen próbálják ki az üzletekben a termékeket, valamint jobban emlékezzenek a márkára és nagyobb valószínűséggel döntsenek a vásárlás mellett.
A PUMA FUTURE és a PUMA ONE termékcsaládok vesznek részt a projektben, mégpedig egy futballcipő tematikájú térben, ahol három kulcsfontosságú pillanatból áll a megfelelő focicipő megtalálásának folyamata. Ezek a kiválasztás, a felpróbálás és a tesztelés.
Úgy tervezték meg az egész folyamatot, hogy olyan bolti élménnyel szolgáljon, amely a futball világából és a számítógépes játékokból is táplálkozik. Nyomásérzékelők jelzik, ha egy terméket levettek az interaktív futballcipő-falról, és a képernyőkön már meg is jelenik a termékhez kapcsolódó interaktív tartalom, focistákkal kapcsolatos információk, árukészlet adatok és egy tesztelési kérés opció.
A felpróbálás során a digitális kijelzőkön megjelennek futballisták statisztikai adatai, mégpedig oly módon, hogy az online tartalmakat a fizikai térrel kombinálják. Az összes tartalmat a PUMA márka értékeinek bevonásával kezelik.
A tesztelési fázisban arra biztatják a vásárlókat, hogy próbálják ki a futballcipőket „akcióban” is, és egy folyamatosan frissített eredményjelzőn láthatják, hogyan teljesítenek, miközben egymással is versenghetnek és megoszthatják a legemlékezetesebb pillanatokat.
„A kutatómunka során ellátogattunk futballpályákra is, hogy testközelből tapasztalhassuk meg, mi mozgatja a szurkolókat, mi fontos számukra, mi a véleményük róla, ha a játékosok bizonyos termékeket viselnek – ez a fogyasztóközeli műhelymunka nagyon fontos része volt a folyamatnak, amelynek tanulságait azután felhasználtuk a kreatív stratégia kialakítása során” – mondta el a digitális élményért felelős igazgató. „Azzal, hogy magukat az embereket állítottuk minden egyes élmény középpontjába – tisztában léve azzal, hogy mennyire más utakat jártak be, mennyire máshogy viselkednek és milyen eltérő az érzelmi állapotuk – létrehoztunk egy olyan élményt, amely egyszerre kereskedelmi és érzelmi alapú. Ez lehetővé teszi a PUMA számára, hogy megfeleljen a már egyszerre több értékesítési csatornában is aktív fogyasztók növekvő igényeinek.”
Az Ultra Football láncban történő megjelenése után a PUMA azt tervezi, hogy más üzletekkel is együttműködik azért, hogy az új koncepció globális szinten is eljusson a fogyasztókhoz.