Ez a nyár rendkívül forró volt, és már csak egyetlen hét maradt belőle. Itt az alkalom, hogy összegyűjtsük a legérdekesebb és legvonzóbb ötleteket, hiszen a fogyasztók aktiválása nyáron is fontos.
Színes és szórakoztató nyári márkaélmények
Legyen szó fesztiválról, nyaralásról, sporteseményről vagy kerti partyról, ha egy brand a népszerű nyári tevékenységekhez igazodik aktiváló ötleteivel, azzal nem csupán ismertségét növeli, hanem szorosabb kapcsolatot is tud kialakítani fogyasztóival. A márkák számára így lehetőség nyílik a kevésbé közismert oldaluk megmutatására is. Az aktiváló kezdeményezések a „Wonder Economy” divathullámra csatlakozva meglovagolja a gyönyör és csodálat neurológiai hatását, közös pezsgésre hozza össze a márka körüli közösséget, és hosszútávú emlékeket teremt a fogyasztóknak.
6 inspiráló fogyasztóaktiváló ötlet a 2024-es nyárból
A Miu Miu nyári könyvei
A Summer Reads koncepció a Miu Miuhoz kapcsolódik. A közismert divatmárka újságárus bódékat és kocsikat vett át vagy telepített Párizstól Tokióig, Milánótól New Yorkig, Londontól Hongkongig. Az eladók Jane Austen, Alba de Céspedes és Sibilla Aleramo könyveit, mellette pedig elegáns jégkrémmárkát is kínálnak.
Pinterest és önkifejezés offline módban
Ha a Pinterest képmegosztó és inspiráló platform annyi embert magával ragad az online térben, miért ne működhetne azon kívül is? A Cannes Lions nemzetközi kreatív fesztivál márkaélményt álmodott belőle. Akárcsak egy valódi Pinterest-táblán, az emberek offline módon saját kiegészítőket készíthettek és oszthatták meg egymással kreatív munkáikat. A programban újrahasznosító workshopok, tetováló szalon, és a „bájbár” is helyet kapott.
Anya Hindmarch szokatlan fagylaltjai
Anya Hindmarch, az angol luxus divatmárka már 3 éve árusítja különleges fagylaltjait. Hosszú sorok kanyarognak, hogy a látogatók megkóstolhassák az olyan ízeket, mint a Heinz sült babos, a Kikkoman szójaszószos vagy a Tropicana narancsleves fagyi. Az Ice Cream Project pop-up boltja Nyugat-Londonban található. A fogyasztók aktiválása nyáron nem is olyan nehéz, ha hűtött italokkal, ételekkel, különlegességekkel rukkol elő egy márka – vagy igen?
Ralph Lauren találkozása a Wimbledoni Teniszbajnoksággal
A londoni New Bond Streeten működő Ralph Lauren bolt a wimbledoni teniszbajnokság hangulatára fűzte fel nyári aktivizáló marketingjét. Az üzlet a frontjára hatalmas teniszütőket helyezett és a híres wimbledoni színsémát jelenítette meg utalva az ikonikus brit sportrendezvényre. Természetesen nem csupán ennyiről van szó. Aki vásárolt, az az üzlet kávézójában ingyen tejszínhabos epret kapott, és élőben követhette a mérkőzések közvetítését.
A La Roche Posay bőrgyógyászati konzultációja a tenisz klubban
A Battersea Power Station melletti Anthelios Tenisz Klubban a látogatók mindegyike részt vehet egy bőrgyógyászati konzultáción, megismerheti bőrét, információkat kaphet az UV-sugárzás hatásairól, és megtanulhatja felismerni az öregedés jeleit. A La Roche-Posay bőrápoló márka interaktív pop-up boltot hozott létre a nyári bőrproblémákhoz kapcsolódva, a fogyasztóival való kapcsolata elmélyítésére.
Jo Malone szigetünnepe
A brit Jo Malone illatmárka egy egész shanghaji utcát varázsolt nyugodt, de színes, izgalmas élményekkel teli szigetté. Olyan lett, mint egy trópusi paradicsom, ahova az emberek elmenekülhetnek a város zajos forgatagából. A magával ragadó élmény természetesen számos selfie és közösségi média bejelentkezés helyszíne lett, így bizonyára sokkal többekhez elért a hatása, mint ahányan valóban a helyszínen jártak. Mi ez, ha nem a fogyasztók tökéletes aktiválása nyáron?
Szeretnél te is kitűnni a többi cég közül és szorosabb kapcsolatot teremteni fogyasztóiddal? Keress meg minket!