A világhírű sportmárka nem máshol nyitotta meg idén globális zászlóshajó üzletét, mint Dubajban. A hatalmas, mintegy 1500 m2-es eladótér a digitális merchandising innováció Mekkája. Tekintsük meg, miképp valósult meg a személyre szabott, technológia-vezérelt vásárlási élmény 2021-ben a világ egyik vezető sportfelszerelés és -ruházati vállalatánál!
Innovatív látogatói tapasztalatok
A hagyományostól eltérő bolti élmény egyértelműen azt a célt szolgálja, hogy az aktivitások életre hívják a látogatóban szunnyadó kreativitást. Az inspiráló környezet az üzlet minden szegletében tettem érhető:
- a bolt közepén található kreatív laboratóriumban a vásárlók gravírozás, hímzés, vagy nyomtatás segítségével varázsolhatják egyedivé a megvásárlásra kiválasztott termékeket;
- a korábbi tévés megoldások továbbfejlesztett változataként az új bolt női és gyermek részlegén már számítógépes foci és kosárlabda játékokkal kötheti le magukat a legkisebb látogatók;
- az Adidas új üzletében még a mennyezet és a cipőfal is digitális kialakítású, amit nem meglepő módon a mobil technológia segítségével irányíthat a látogató.
Fókuszban a márka és a vásárló közti interakció
Az Adidas mobil applikációján keresztül folyamatos és aktív kapcsolat jön létre a márka és a termékek iránt érdeklődők között. A vevők:
- feliratkozhatnak a bolti programokra;
- a digitális termék-szkennelési és felpróbálási funkciónak köszönhetően könnyedén informálódhatnak a hozzájuk passzoló méretekről;
- nézelődés közben összekészíttethetik a kiválasztott cuccokat; és
- megrendelhetik a kapcsolódó szolgáltatásokat is.
Talán hihetetlenek tűnik, de 2021-ben a technológia olyan fejlettségre jutott, hogy a vásárlókat okostükrök és immerszív képernyők segítik a megfelelő fazon és méret kiválasztásában. A próbafülkékben található okostükrök ugyanis felismerik a termékeket és a kijelzőkön megjelentetik a tulajdonságukat. Ennek köszönhetően az Adidas boltba betérő vásárlók gyakorlatilag a próbafülke elhagyása nélkül tudnak a különböző modellek, méretek és színek között választani.