A Nordstrom új kezdeményezése a See You Tomorrow névre hallgat, és a boltba visszavitt, illetve hibás áru értékesítését tűzte ki célul az USA-ban.

A szlogen az, hogy „Egy új jövő a kímélettel viselt ruháknak”, és olyan márkák is részt vesznek a programban, mint például a Burberry, a Thom Browne és az Isabel Marant.
A program a fenntarthatóság jegyében arra is bátorítja a vásárlókat, hogy különlegesebb darabokat keressenek. Ahogyan azt a Nordstrom kreatív projektekért felelős alelnöke megjegyezte: „A megtervezett boltélmény egyre gyakoribb a kereskedelemben, mivel összement a világ és mindenki ugyanazokhoz az árukhoz fér hozzá.  Ezért a kérdés ma már az, hogy milyen módon tud egy kereskedő olyan filozófiát bemutatni a vásárlóinak, amelyik igazán egyéni?”

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük