Lássuk, hogy a többi nagy kannabisz márka hogyan alakítja át a kereskedelemnek ezt a szegmensét:

Elevate
Mintha egy exkluzív szórakozóhely találkozna egy luxus ékszerbolttal ebben a Los Angeles-i kannabisz-elosztóban. A design különböző fajtájú anyagok kombinációjával hoz létre egy elegáns, modern és formabontó környezetet. Az üzlet üvegportálján keresztül látható az utcai forgalom, ami kontrasztot képez a drámai hatású fekete-fehér üzletbelsővel. Néhány ötletes térfelosztási megoldásnak köszönhetően kisebb privát terek is rendelkezésre állnak, így a vásárlók a magánszféra és az exkluzivitás kombinációját is élvezhetik. Ez a koncepció a luxuskereskedelem szintjére emeli a kannabiszvásárlás élményét.

The Botanist
A The Botanist fő koncepciója felhívni a figyelmet a természet és a kannabisz értékeire – a The Botanist egyrészt egy márka, másrészt egy országos, wellness-középpontú kannabiszelosztó, amely feladatának tekinti az emberek megismertetését a kannabisz sokféleségével.
Számos államban működtet kannabiszelosztót a The Botanist, olyan vásárlási élményt kínálva, amely egy kiegyensúlyozottabb életvitelre bátorítja az embereket.

Az elosztó designja a botanika szenvedélyére koncentrál. A növény motívuma jelen van minden egyes displayen, és olyan szintű figyelmet követel, amely túlmutat a puszta termékértékesítésen.
Az üvegház koncepció olyan természetes színek és anyagok használatával valósult meg, amelyek mind a botanikára utalnak. Terrakotta csempe borítja az eladópultot, amelynek tetején egy masszív diófalap helyezkedik el, hangsúlyozva a kapcsolódást a virágcserepekkel és a kerti szerszámokkal.
A The Botanist üzlet fő attrakciója a Seed Bar. Ez a terrakottából és diófából épült sziget egy közösségi tér, ahol „biztonságos környezetben” tanulhatnak a közösség tagjai a különféle fogyasztási módszerekről, és az esetleges hatásokról.
Sunnyside
A nemzeti kannabisz vállalat, a Cresco Labs küldetése, hogy országos kereskedelmi márkájával, a Sunnyside-dal leegyszerűsítse a kannabisz vásárlás folyamatát. Előnyeit mindenki számára vonzó környezetben kívánják megosztani a vásárlókkal. A Sunnyside 3 újabb egység megnyitását tervezi.

Cannabus
A kannabisz útra kel a Cannabus-on. A Cannabus az első olyan vállalkozás, amelyik egyszerre kínál hirdetési, média és marketing technológiai megoldásokat a kannabisz iparág számára.

Common Citizen
A Common Citizen Michigan állam legnagyobb vertikálisan integrált orvosi minőségű marihuána vállalatának, a Michigan Pure Mednek az életstílus márkája. A márka egy design stúdióval együttműködésben egy lepusztult klubot alakított át a lehető legmodernebb kannabiszelosztóvá. Fekete és fehér színekkel hangsúlyos építészeti megoldás teremt modern és esztétikus közeget. Az épület külsejének átláthatóságára és barátságosságára ráerősített a belső kialakítás meleg hangulatú anyagválasztásával, letisztult vonalaival és márkázott részleteivel.
Belépéskor a vásárlókat a „fényesebb lesz a jövő” szlogen fogadja, hatalmas betűkkel felírva az élő mohával borított falra. Az eladótérnek része egy infógrafikai fal, ahol a kannabisz kereskedelem mérföldkövei és fogyasztásának története olvashatóak, a társadalmilag legfontosabb pillanatokkal együtt. Olyan környezet ez, ahol mindenki szívesen tartózkodik, hogy lazítson, vásároljon, vagy egy eladóval diskuráljon.

Dockside Cannabis
A Seattle-i központú rekreációs kannabisz boltlánc a vásárlási élmény ismeretterjesztő jellegét helyezi a középpontba, mindezt egy nyugodt és hívogató közegben. Az elosztó rész világos és szellős. A belsőépítészeti megoldások finoman utalnak tengeri kikötők dokkjaira és azok hangulatára. A minimalista megközelítésnek köszönhetően a hangsúly magukon a termékeken van.
Egy másik különleges design-elem a kihúzható szekrények használata kannabisz-termékek tárolására, amelyeket egy biztonságos hátsó szobában lehet feltölteni és onnan elérhetővé tenni az eladótérben tartózkodó eladók számára.
A jól átgondolt merchandising stratégia és a könnyű eligazodást segítő elrendezés magával ragadja a vásárlókat, és személyre szabott vásárlási élményt biztosít.

CBD – A kannabidiol piac egyre növekszik
A Coresight Research nemrégiben publikálta „A Coresight kannabisz jelentés: A CBD fogyasztók” című tanulmányát, amely a kannabidiol (CBD) fogyasztókkal kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza. A jelentés alapja egy 2019. október-novemberi felmérés, amely 2,271 18 évnél idősebb amerikai internet felhasználó részvételével zajlott. A tanulmány legfontosabb megállapításai azt sugallják, hogy a CBD/kender kulcsfontosságú trenddé vált a mainstream termékkategóriákban, miközben réspiaci pozícióját is megőrizte.
A jelentés szerint az idősebb fogyasztók a CBD-t vagy kendert általában fájdalomcsillapításra, míg a fiatalok stresszoldó, relaxációs és az alvást segítő szerként használják. Jelenleg a legfontosabb kereskedelmi csatornák a CBD szaküzletek, az egészséges élelmiszereket árusító boltok és a webáruházak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük