A „klikkelj és hozd el” szolgáltatások azon trendek közé tartoznak, amelyek átalakítják majd az élelmiszer szolgáltatások szektorát 2018-ban – állítja a The NPD Group nevű vállalat.

A cég jóslata szerint a nem otthon fogyasztott étel trendek közül az egyik legfontosabb a lecsökkent várakozási idő lesz, mivel a gyorséttermek üzemeltetői és vendégei az előrendelési technológia fejlesztése felé fordulnak. Az olyan intézkedések pedig, mint az expressz-sorok bevezetése is egyre gyakoribbá válnak majd.

Az élelmiszer szolgáltatások területén működő márkák elkezdenek majd több pénzt fektetni abba, hogy náluk dolgozzon a legképzettebb személyzet, annak érdekében, hogy a vendégek elégedettebbek legyenek a szolgáltatásokkal. A hűségprogramok pedig az eddig megszokottnál kifinomultabbak lesznek, hogy a leghűségesebb vendégeket még inkább megjutalmazzák. A szolgáltatók jobban ügyelnek majd arra is, hogy a márka ígéreteit valóban betartsák.

Hatalmas potenciál rejlik a ’klikkelj és hozd el szolgáltatásban’, de a sikere azon múlik majd, hogy a szolgáltatást nyújtók mennyire jól reagálnak erre a trendre. Nagyon fontos az is, hogy az adott vállalat mennyit tud előrelépni a személyzettel való bánásmódban, a dolgozók képzésében és átképzésében. A vállalkozások üzemeltetői kreatívak lehetnek a hűségprogramok többszintessé tételében és személyre szabásában, és nem szabad megfeledkezzenek a fogyasztói ajánlások fontosságáról sem. Azonban kulcsfontosságú az is, hogy a márka teljesítse, amiket ígér – soha nem szabad hagyni, hogy a márka túl sokat ígérjen vagy alulteljesítsen. Ezeket egyből észreveszik a fogyasztók, és ha csalódást éreznek, sokkal hamarabb meg tudják osztani ezt az érzést más fogyasztókkal, mint korábban valaha, a közösségi média segítségével.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük