A Scandit egy gyorsan növekvő, svájci technológiai vállalat. Kínálatát vonalkód-leolvasó technológiája köré építi, amely a kiterjesztett valóság segítségével messze ható megoldásokat kínál, elsősorban a kiskereskedelem és a logisztika területén.

A Scandit legfontosabb ügyféloldali felhasználási példája a pénztár nélküli pénztár. A technológia kiskereskedelembe történő beépítésével az ügyfél saját okostelefonjával beszkennelheti az egyes termékek vonalkódját, amikor berakja a kosárba, majd a mobiljával fizet. Így kihagyható az élelmiszer-vásárlás legnagyobb „fájdalommal” járó folyamata, a sorban állás.

A kiskereskedők számára is olcsóbb megoldást kínál, és nincs szükség az áruház minden centiméterének bekamerázására.

Mi különbözteti meg a Scandit technológiáját a többi, hasonló megoldásokat kínáló játékostól? Több vonalkódot képes szkennelni egyidejűleg, kivételes pontossággal, még a hiányos és pontatlan vonalkódokkal is könnyedén elbánik. Az ügyfelek a keresési paramétereket is beállíthatják (pl. vegán, gluténmentes stb.), és könnyen megtalálhatják a releváns termékeket, ha a telefont a polc előtt tartják, és az AR felületét használják.

A Scandit összehangolja a „fizikai” vásárlási tapasztalatokat az e-kereskedelem kényelmével és zavartalanságával. A rendszert, az üzletek munkatársai felhasználhatják akár polci készlet vagy az árak ellenőrzéséhez is. A Scandit szerint ezekkel a lehetőségekkel a munkatársak 25-60 perce szabadul fel naponta, ami növeli a termelékenységet, és több idő jut arra, hogy a vevőkre összpontosítsanak.

A háttérben a Scandit technológiája messzebbre mutató alkalmazásokat is elér a készletfelvételtől a készletgazdálkodáson át a helyoptimalizálásig.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük