Június 27-én megnyitotta globális zászlóshajó éttermét New Yorkban a Raising Cane’s. A régióban további 24 éttermet tervez a Chicken Fingers csirkefalatokról és speciális szószáról ismert márka. Nem mindennapi üzletképet álmodtak meg az étterem dizájnerei. Merchandising ötletek az Egyesült Államokból!

Különleges merchandising, speciális üzletkép

Egyedi belső terek, kutyaszobor és izgalmas merchandising

Az üzlet területe a 700 nm-t is meghaladja. A falra egy New York-i képzőművész készített grafikát, a kirakat szezonálisan változik, a bútorok és a belső berendezés pedig a márka híres falatkáit és szószát idézik.

Cane, a sárga labrador üdvözli az üzletbe betérőket

A bejáratnál a márka névadó kabalája szobrozik és csalogatja be a családokat. Ő Cane, a sárga labrador. Itt aztán értenek a merchandisinghoz, nem mindennapi üzletkép várja a betérőket.

Kioszkok segítik a gyorsabb kiszolgálást

A márka diszkógömb dekorációját is elhelyezték a tervezők a Broadwayen található Paramount Buildingben nyílt üzlethelyiségben. A vendégek önkiszolgáló kioszkoknál is le tudják adni rendeléseiket, a turisták és ingázók számára így gyorsabb a kiszolgálás.

Egyedi merchandising

A Raising Cane’s-t Todd Graves alapította 1966-ban. Mára 36 amerikai államban több mint 740 étteremmel rendelkezik, de van üzlete a Közel-Keleten és Guamban is. 2023 során 100 új étterem megnyitását tervezi a lánc, a New York-i régióban további 24-et.

Szeretnél hasonló merchandising és trade marketing ötleteket megvalósítani a termékeid értékesítésében? Keress minket bizalommal!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük