A fizikai és a digitális élmények ötvözete fémjelzi a Montblanc új globális stratégiáját, amelynek zászlóshajó üzlete New York-ban nyitotta meg kapuit. A méltán híres írószer márka stabilan épít a hagyományos értékekre, és a digitális korban is bátran népszerűsíti a vásárlók „kiváló, életre szóló társait”, a Montblanc tollakat. Teszi mindezt a jól megszokott eleganciával, az új évezrednek megfelelő dinamikus környezetben. Lássuk, hogyan épül fel a személyre szabott élmények tárháza az íróeszközök, kiegészítők és bőráruk világában!

Valódi üzlet valódi élményekkel

A Montblanc új márkaboltja erősen épít a fizikai boltok előnyeire. Kiaknázza azokat a lehetőségeket, amiket kizárólag egy valódi üzlet nyújthat. A fogyasztók ugyanis olyan személyes élménnyel gazdagodhatnak, mint amit egy igazi, hamisítatlan, hagyományos eleganciával megáldott íróeszköz kézbevétele kínál. Nosztalgia, elegancia és klasszikus értékrend tükröződik vissza ezekben a momentumokban.

A bolt kialakítása is ezt a lenyűgöző élményt támogatja. A márka logója különböző tinta árnyalatokkal vonul végig a belső design-on, miközben a különböző tinta lehetőségek széles vizuális és érzelmi skálája elkápráztatja a vásárlót. Ebben a megérintett hangulatban találkozhatnak az érdeklődők az Egyesült Államok legváltozatosabb Montblanc íróeszköz és bőráru választékával. 

 

Minden igényt kielégítő merchandising megoldások

 

               

 

A 410 négyzetméteres zászlóshajó márkabolt üzleti koncepciója 3 alappillérre támaszkodik, amellyel a lehetséges vásárlói motivációk széles körét igyekszik lefedni, méghozzá a különböző érzékekre ható vásárlói élménnyel.

  • Az új technológiák iránt érdeklődő fogyasztókat a vadiúj, Snowcap fantázianévvel ellátott „tinta asztal és bár” nyűgözi le. Az innovatív megoldások szerelmesei a különféle Montblanc töltőtollak, színek és tollhegyek felfedezésével választhatják ki a számukra leginkább kézbe simuló modelleket.
  • A személyre szabott termékek és szolgáltatások rajongói szintén egyedi megoldásokkal találkozhatnak az üzletben. Évszázados hagyománya van a különböző bőráruk – mint például poggyászok és különböző dobozok, ládák – egyedi megkülönböztetésének. Ilyen egyedi jelöléseket kérhetnek a vásárlók a dombornyomás és a gravírozás lehetőségének köszönhetően.
  • A ritkaságok és limitált kiadású termékek hódolóit vélhetően a „Gyűjtők klubja” ejti rabul. Ezen a helyen felfedezhetik a ritkán látható, ámde annál nagyobb művészi értékkel bíró tollakat. A klub számára szervezett események között még kalligráfia tanfolyam is szerepel.

 

Fotók: RetailTouchPoints