A Consumer Electronics Show-t idén januárban rendezték meg Las Vegas-ban. Az egyik új bemutatkozó cég egy francia start-up volt. A Numerized valósághű és interaktív 3D-ben jeleníti meg a termékeket, az online kereskedelem fogyasztói élményeinek növelésére.

A cég digitálisan rekonstruál fizikai termékeket, pontosan replikálva a színeket és a textúrákat, hogy a vásárlók online felületen is meg tudják tekinteni vásárlás előtt, amit vesznek. Ez a digitalizálási folyamat néhány órát vagy napot vehet igénybe a termék méretétől és típusától függően. Akár különböző fájlformátumokban előállítva is könnyen integrálhatóak a weboldalakhoz, e -kereskedelmi platformokhoz vagy a bővített és virtuális valóság alkalmazásokhoz.

A fogyasztók továbbra is fontosnak tartják, hogy a termékeket láthassák és megérintsék. Az amerikai vásárlók 72%-a ezt nevezte meg a fő indoknak, amiért továbbra is látogatja a „fizikai”, nem online üzleteket. Az ilyen digitális megoldások jelentősen csökkenthetik a fogyasztók bizonytalanságát az online vásárlással szemben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük