Nemrégiben új „kispiac” koncepciójú Walmart üzlet nyílt Floridában, és ez olyan technológiai megoldásokat használ, amelyek gyorsabbá teszik a bevásárlást.
A Miami régióban található üzlet többek között olyan szolgáltatást is kínál, hogy az online megvásárolt FMCG termékeket egy átvevőponton gyűjthetik be a vásárlók – ez az első ilyen szolgáltatás Miami ezen részén – valamint a vásárlásnapi kiszállítás is megoldott.
A Walmart régióért felelős alelnöke, Patrick Shanks elmondta: „Direkt erre a célra kiképzett személyes bevásárlóink válogatják ki a legjobb minőségű friss és tartós élelmiszereket, amelyeket azután kiszállítunk a vásárlók otthonába.”
Az új üzlet szintén az első bolt Floridában, ahol megnövelt terület áll rendelkezésre az önkiszolgáló fizetésre.
„Egy arkansasi prototípus üzletben teszteltük a megnagyobbított önkiszolgáló fizetést, és a visszajelzés a vásárlóktól az volt, hogy nagyon kényelmesnek és gyorsnak találták ezt a fizetési módot’ – mondta el Shanks. „Ebben a boltban vannak nagykosaras önkiszolgáló kasszák is, amelyek lehetővé teszik a vásárlók számára, hogy maguk szkenneljék be a megvásárolt termékek vonalkódját, illetve hogy egy önkiszolgáló kasszás fizetési asszisztens segítségét vegyék igénybe a tranzakció során.”
Egy másik innováció pedig az, hogy a vásárlók a boltban bárhol kifizethetik a kosarukba helyezett árukat a Walmart eladóinál – ehhez egy mobil eszközt kapnak a bolt dolgozói.
Ezeken a szolgáltatásokon kívül az új üzletben megtalálható lesz az összes olyan Walmart „kispiac” kényelmi funkció is, amelyek az USA egyéb részein már használatosak, pl. gyógyszertár, egy delikát üzlet széleskörű szolgáltatásokkal, valamint a nemrégiben újragondolt friss élelmiszer részleg.

 

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük