A francia, 130 üzlettel rendelkező Adopt kozmetikai lánc új bolti megoldásokat vezetett be annak érdekében, hogy interaktívabbá tegye kapcsolatát a fogyasztókkal.
Ezek közül az egyik az úgynevezett illatfal, amelyen rengeteg különféle termék található, és egy tablet kapcsolja össze a közösségi médiával. A vásárlóknak az ízlésükkel kapcsolatos kérdésekre kell válaszolniuk, és a válaszaik alapján ajánl a fal nekik 3 terméket, amelyek azután LED-animáció formájában kiemelten megjelennek.
Az Adopt-ot megbízó HY Group ügyvezető igazgatója elmondta: „A fogyasztók ma már új és izgalmas élményekre vágynak a vásárlás során, és minden egyes interakció potenciális értékesítési ponttá kezd válni.”
„A legújabb technológiai megoldások alkalmazásával a HMY Group sikeresen teremtett hozzáadott értéket a vásárlók számára, mégpedig egy tökéletesen személyre szabott érzékszervi élmény segítségével – és ugye erről pontosan tudjuk, hogy rendkívül fontos a kozmetikumok világában. Eddig óriási siker az illatfal, az Adopt eladásai a maguk kategóriájában 50%-kal emelkedtek.”