In-store élmények többet nyújtanak, mint amit a képernyőn keresztül átélhetünk. Ezt ismerhette fel a Netflix is, amely már régóta nem csak egy streaming platform, mostantól pedig végképp nem az. A világ legismertebb sorozatszolgáltatója új szintre emeli a rajongói élményt: élményközpontokat nyit, ahol a képernyőn látott világok testközelből is átélhetők. Philadelphia és Dallas után 2027-ben Las Vegasban is megnyílik a Netflix House.In-store élménybirodalmat nyit a 3. helyen a Netflix

De mi is az a Netflix House? És miért izgalmas ez a lépés nemcsak a rajongóknak, hanem a modern vásárlási élmények híveinek is?

A sorozatok és filmek világát eleveníti meg a Netflix Ház in-store élménye

Egy újfajta in-store élmény születik

Az első két in-store Netflix House helyszín már idén megnyílik az Egyesült Államokban: az egyik a philadelphiai King of Prussia Mallban, a másik a texasi Dallas Galleria bevásárlóközpontban. A harmadik helyszínre Las Vegasban kerül sor, 2027-es nyitással.

Ezek az élményhelyszínek nem csupán interaktív díszletek vagy installációk. Valódi, fizikai terek, ahol kedvenc sorozataink világába léphetünk be. És ami még izgalmasabb: mindezt egyedülálló in-store hangulattal és merchandising kínálattal egészítik ki. A limitált szériás termékeket kizárólag helyszíni vásárlással lehet majd beszerezni.

Műsorok, játékok és vásárlás egy helyen

A philadelphiai Netflix House olyan interaktív elemeket kínál, mint a Wednesday és a ONE PIECE világára épülő installációk, valamint a Netflix Virtuals VR-játékok. Ezekben a látogatók főszereplőként élhetik át a sorozatok történeteit.

Wednesday-sorozat ihletésű in-store élmény a Netflix Házban

Különlegességként egy kilenc lyukból álló minigolfpálya is helyet kap, amelyet Netflix-sorozatok inspiráltak, mindezt high-tech játékelemekkel fűszerezve. Az élmények sorát vetítések, kvízestek és hírességekkel való találkozások egészítik ki a helyszín saját TUDUM Theaterében. És persze mindezek mellett ott lesz az elmaradhatatlan merchandising zóna is: egyedi, limitált szériás ajándéktárgyakkal, amelyeket sehol máshol nem lehet beszerezni.

Ahol a Squid Game megelevenedik

A dallasi Galleria bevásárlóközpont Netflix House helyszínén az egyre népszerűbb in-store élmények közé tartozik majd a Squid Game világát életre keltő „Survive the Trials” kihívás. A látogatók itt valóságos versenyhelyzetbe kerülnek, ahol próbára tehetik ügyességüket, és barátaik lojalitását is. Vajon hány lánybúcsú vagy csapatépítő szerveződik majd ide?

A Stranger Things rajongói sem maradnak ki: egy sötét, Hawkins városát megidéző élménytúrán három eltűnt lakost kell megtalálni. Természetesen még a sötét erők felbukkanása előtt.

A helyszíni Netflix RePLAY zóna klasszikus játéktermi hangulatot idéz meg történetalapú kihívásokkal és csapatjátékokra is alkalmas játékelemekkel – az in-store élmény itt tényleg minden érzékszervre hat.

Squid Game ihletésű in-store élmény a Netflix Házban

Las Vegasra is készülnek

2027-ben a Netflix Las Vegasban is megnyitja saját élményközpontját. Bár részletek még nem állnak rendelkezésre, annyi biztos: in-store élmények, étterem, VR-játékok és egy újabb, exkluzív merchandisinggal teli tér várja majd a látogatókat. A Netflix célja világos: életre kelteni a képernyőn már ismert világokat lehetőséget adva arra, hogy ezeket akár haza is vigyük.

Az in-store jövő Netflix módra

A Netflix House nemcsak egy új rajongói találkozóhely, hanem a fizikai térbe helyezett márkaélmény is. Az egyre népszerűbb in-store élmények lényege, hogy a vásárlás nem önmagában a cél, inkább az élmény egy része. A Netflix House-ok egyértelmű üzenete: a jövő nem online vagy offline, hanem élményalapú in-store.

Ha szeretnél csalogató, izgalmas, a jelen és a jövő kihívásaira is választ adó in-store megoldásokat, keress meg minket!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük