Innovatív áruházi koncepciók 2023-ban

Ha közelebbről megnézzük, elképzelhető, hogy még nem volt olyan kiemelt szerepe a polcszerviznek, a polcképnek, mint manapság, amikor az áruház koncepciója szinte újjászületik. De vajon milyen szerepet tölt be a kereskedelem színterén a jövő áruháza, és milyen külsőségei lesznek? Mutatjuk azokat az innovatív megoldásokat, amelyek az új utakat törik az áruházak lábai előtt.

Új polckép, újrapozícionálás. Az áruházak jövője

Tovább

Merchandising a fűszerházban

A fűszerek sok esetben az élelmiszerboltok leghátsó zugaiban vagy épp a leglentebb eső polcain kapnak helyet, pedig lehet rájuk egész boltot, kereskedőházat is alapozni. A The Spice House Illinois államban nyitott egy ilyet. Kukucskáljunk be, milyen polckép és merchandising fogadja a vásárlókat!

Merchangising és polcszerviz fűszerekkel

Tovább

Kiskereskedelmi közösségépítő nyereményjáték a Cadburytől

A széles körben ismert Cadbury csokoládémárka pénznyereményt kínált május közepéig tartó kampányában vásárlóinak, amelyet ráadásul megoszthattak kedvenc sarki boltosukkal. A sarki bolt ugyanis a Cadbury marketingesei szerint több, mint egy kisbolt. Nyereményjátékukkal ezeknek a helyi kiskereskedelmi egységeknek az értékeire szerették volna felhívni a figyelmet. Lássuk a részleteket!

Cadbury csokoládé nyereményjáték a kiskereskedők értékeinek hangsúlyozásával

Tovább

Johnny Cupcakes „álpéksége”: a pólós merchandising

Johnny Earle már 16 évesen imádott alkotni. Eddigre már 16 különböző munkával kereste tinikori zsebpénzét. 2021-ben, nem egészen 20 évesen vágott bele a Johnny Cupcakes névre keresztelt pólóüzletébe, ami meghozta számára az igazi sikert. Nem véletlenül, hiszen ritkán tapasztalunk ilyen lazán vicces, erőlködéstől mentes, ütős merchandisingot. Érdemes tovább olvasni.

merchandising pólóüzlet

Tovább

Itthon is lehetséges: fenntarthatóság a kiskereskedelemben

Mi minden található egy fenntartható bolt kínálatában? Csomagolásmentes termékek, komposztálható csomagolás, növényi rostokból előállított „bőr” árucikkek, és még hosszan sorolhatnánk, mi minden tartozhat ide. Magyarországon még épp, csak rácsodálkozunk ezekre a trendekre, de Amerikában már…

csomagolásmentes bolt a fenntarthatóság jegyében

Tovább

5+5 kiskereskedelemi jóslat 2023-ra – 2. rész

Januárban osztottuk meg az első 5 jóslatot, amelyet amerikai szakértők és piackutatók állítottak össze a 2023-ra jellemző kiskereskedelmi változásokról. A trendeket figyelve megállapítható, hogy a bizonytalan, kihívásokkal teli időszakban azok a kiskereskedők tudnak majd erősödni, akik nem tartanak az újdonságoktól. Ez mindig így van, de most különösen igaz.

kiskereskedelmi trendek 2023-ra

Tovább

A nagy profit receptje: foci vb és karácsonyi szezon egyszerre

A tavalyi év vége rendhagyóan alakult a kereskedelemben és világszerte az emberek szívében is. A hagyományos ünnepi szezon és hangulat keveredett a globális focilázzal a világbajnokság szokatlen időszakban történő megrendezése miatt. Sok futballdrukker írta fel a karácsonyi kívánságlistájára kedvenc csapata emléktárgyait, és ez új lehetőségeket nyitott meg a kiskereskedők előtt.

Foci VB merchandising emléktárgyak kiskereskedelem

Tovább

5+5 kiskereskedelmi jóslat 2023-ra

Lássuk, mi vár a kiskereskedelemre 2023-ban, a metaverzumtól kezdve a mesterséges intelligencián és az A generáció vásárlóerején át a fenntarthatóság és a csalás elleni harc középpontba kerüléséig.

Kiskereskedelem trend 2023 mesterséges intelligencia

Tovább

Érdekes marketingeszközzel találkoztak a Hálaadáskor reptéren ragadók

A Lowe’s nem mindennapi ötlettel rukkolt elő, amikor ünnepi hangulatba öltöztetett néhány hotelszobát. A szobákban azokat szállásolták el, akik az otthonuktól távol, repülőtereken rekedtek Hálaadás napján. A lakberendezési, lakásfelújítási termékeket árusító áruházlánc célja márkaüzenetének finomhangolása és széles termékpalettájának megjelenítése volt.

Hálaadás, Karácsony, ünnepi dekorációs marketingeszköz

Tovább