Starbucks merchandising: íme, a washingtoni üzlet befogadó terei

Még VIDEÓ-n is megtekintheted, hogyan alakította át a Starbucks egyik washingtoni üzletét akadálymentes, befogadó térré. Egyértelműen innováció a mechandising területén, hogy a világhírű kávézólánc a fogyatékkal élők számára is szeretne vonzóvá válni. Cikkünkben mutatjuk a részleteket.

Innovatív merchandising: fogyatékkal élők számára befogadó tereket alkot a Starbucks Tovább

Egészségügyi merchandising: a kórházi kiskereskedelem innovációja

A kórházak és orvosi rendelők általában nem helyeznek nagy hangsúlyt az ügyfélélményre, ezért a kórházi ajándékboltok és kávézók gyakran „szürkék”, a termékek minősége pedig általában közepes. A Hydra Health próbálja megváltoztatni ezt a hozzáállást, és magasabb színvonalú termékekkel és szolgáltatásokkal kívánja gazdagítani a kórházi környezetet. Vajon milyen jövőt hoz a kereskedelemben a kórházi merchandising új korszaka?

Kórházi merchandising új korszaka

Tovább

Innováció a boltokban: itt vannak az első kassza és eladó nélküli üzletek

Az önálló pénztárosok, eladó nélküli üzletek egyre inkább a jövő irányába mutatnak, és ez már nem is olyan távoli. A Világgazdaság cikke szerint 2024-re teljesen átalakulnak a magyarországi üzletek, és a technológiai forradalom berobban a kiskereskedelemben. Ezáltal egy újfajta merchandising jelentkezik az áruházakban, amely forradalmasítani fogja a vásárlási élményt.

Merchandising: boltok kassza és eladó nélkül

Tovább

Kiskereskedelmi trendek 2024-re – 2. rész

Ahogy előző cikkünkben beharangoztuk, a kiskereskedőknek idén világmegváltó dolgokkal is foglalkozniuk kell, ha szeretnének hitelesek maradni vásárlóik számára. Fel kell nőniük a 2024-es évet meghatározó kiskereskedelmi trendek megvalósításához. Ágazatközi együttműködésekre, a vállalaton és a márkán túlmutató projektekre lesz szükség, ha talpon akarnak maradni, és a luxuspiacnak is foglalkoznia kell a környezettudatos vásárlói igényekkel. Cikkünk 1. részében már olvashattál a 3 fő irányról, és itt hozzuk a folytatást.

2024. évi kiskereskedelmi trendek

Tovább

Kiskereskedelmi trendek 2024-re – 1. rész

Az üzletek és a merchandising területén egyre jobban terjed az az új szemlélet, amely ösztönzi a kiskereskedőket, hogy közösen dolgozzanak a világ aktuális problémáinak megoldásán. A márkáknak ki kell lépniük a komfortzónájukból, és fel kell vállalniuk ezeket a kihívásokat, amelyek már nem csak az egyénekre, hanem az egész ágazatra kihatnak. Két részes cikkünkben féltucatnyi kiskereskedelmi trendek mutatkoznak be, amelyek megkerülhetetlenek lesznek a 2024-es évben.

2024. évi kiskereskedelmi trendek

Tovább

Polckép: a növényi alapú élelmiszerek térhódítása a Billában

2023. végén új stratégiai döntést hozott az osztrák BILLA szupermarketlánc a polckép tekintetében. A „PFLANZILLA-világ” fantázianévre keresztelt, 150 növényi alapú élelmiszerrel teli részleg 21 osztrák szupermarketben kap területet. Hosszabb távon még ennél is nagyobbat álmodott a cég. Olvasd tovább, érdemes!

Polckép növényi alapokon Tovább

Bolti élmények a Z generáció szerint – 2. rész

Az előző blogbejegyzésünkben beszámoltunk egy amerikai kutatásról, amely a Z generáció fizikai boltokkal szemben támasztott igényeit igyekezett feltérképezni, megértve ezt a fogyasztói csoportot, és mélyre ásva pszichológiájukban. A felmérés a Z generáció tagjainak négy archetípusára bukkant, illetve sok válaszadót ezek hibridjeként azonosított be. Ha nem emlékszel, milyen viselkedési és elvárási típusokat említettünk az előzményben, akkor olvasd át, és utána gyere vissza a folytatáshoz.

Milyen vásárlói élmények vonzák a Z generációt a fizikai boltokba

Tovább

Bolti élmények a Z generáció szerint – 1. rész

Bár a Z generáció tagjait „digitális bennszülöttek” elnevezéssel is előszeretettel illetjük, azért ne gondoljuk róluk, hogy nem járnak fizikai boltokba vásárolni. Igaz, más elvárásokkal és más prioritásokkal lépnek az üzletbe. Az MG2 nevű amerikai cég felmérésének eredménye azt mutatja, hogy számukra a márkaértékek és a vizuális élmények vonzóak a fizikai boltokban, emellett pedig a jó közérzetre és a közösségi kapcsolatokra fókuszálnak.

Milyen vásárlói élmények vonzák a Z generációt a fizikai boltokba

Tovább