A mesterséges intelligencia új dimenziója a kereskedelmi marketingben

A mesterséges intelligencia (AI) ma már láthatatlan, de mindent befolyásoló szereplő a kereskedelmi marketing világában. Olyan technológia, ami nem csak online, de az in-store élmény során is meghatározza, mit látunk, mire figyelünk fel, és hogyan döntünk vásárlás közben. Hogyan formálja át a márkákat a mesterséges intelligencia? Erről szól aktuális blogbejegyzésünk!

Így alakítja a kereskedelmi marketinget, az in-store marketinget és a márkaarculatot az AI

Tovább

5 rendhagyó in-store megoldás, amitől más szemmel nézed a kiskereskedelmet

A vásárlási élmény ma már messze nem csak a termékekről szól. Az, ahogyan az áruk megjelennek, a tér kialakítása és az atmoszféra mind-mind kulcsszerepet játszanak abban, hogy mit érzünk egy boltban tartózkodva. Amerika, London, Párizs… A különleges hangulatú üzletek – úgynevezett concept store-ok – világszerte újradefiniálják a kiskereskedelem szabályait, miközben izgalmas in-store ötletekkel inspirálnak. A polcszerviz és termékkihelyezés lehet kreatív, művészi, sőt meglepő is – és ezek az üzletek ezt tökéletesen bizonyítják.

Rendkívüli in-store megoldás nyújt nem mindennapi vásárlási élményt egy napszemüveg kiskereskedelmi üzletben

Tovább

A kereskedelmi marketing új korszaka

Fedezd fel, hogyan alakítja át a kereskedelmi marketing a vásárlói élményt 2025-ben – a vásárlási tapasztalat szerves részévé vált a termékek visszaküldéséhez kapcsolódó élmény is. Olvasd el cikkünket!

A kereskedelmi marketing szerves része lett a visszaküldési élmény

Tovább

Egyre több nyugdíjas tér vissza az in-store munkakörökbe?

A növekvő megélhetési költségek és a nyugdíjak vásárlóerejének csökkenése egyre több idős embert ösztönöz arra, hogy ismét munkába álljon, különösen a kiskereskedelmi szektorban. Az in-store munkalehetőségek – például eladói, polcfeltöltői pozíciók – kifejezetten népszerűek ebben a korosztályban.

Nő a munkába visszatérő nyugdíjasok aránya, az in-store munkaköröket is keresik

Tovább

Kereskedelmi marketing: 4 stratégiai megoldás, amellyel a vásárlásból tartós ügyfélkapcsolatokat alakíthatsz ki

Az idei évben a vállalatok számára komoly kihívást jelent a vásárlóikkal való erős, hosszú távú kapcsolatok kiépítése egy olyan fogyasztói piacon, amely folyamatosan változik. Ebben a cikkben olyan kereskedelmi marketing módszereket mutatunk be, amelyek segíthetnek a cégeknek elérni, hogy 2025-re mélyebb kapcsolatokat alakítsanak ki vásárlóikkal.

Kereskedelmi marketing stratégiák tartós ügyfélkapcsolatra

Tovább

Különleges merchandising: új karácsonyi italt alkotott az AI és egy Fülöp-szigeteki kávézó

A generatív mesterséges intelligencia felrázza a termékfejlesztést. A technológia még a legkisebb márkákat is olyan kutatási és fejlesztési eszközökkel látja el, amelyek egykor a legnagyobb vállalatok kiváltságai voltak. A technológia lehetővé teszi számukra, hogy olyan megoldásokkal lepjék meg vásárlóikat, amelyek maguktól eszükbe sem jutottak volna. Ezzel pedig egyértelműen a vásárlói élmények eddig is színes tárházát bővítik, és hamarosan remek és különleges merchandising megoldásokat láthatunk.

AI alkotta kávé a vásárlói élmény fokozására

Tovább

Készen állsz a 2025 évi kiskereskedelmi trendekre?

Ebben az évben négy, az üzlet világát alapvetően alakító trend lesz az irányadó a kiskerekedelem világában. Ha kíváncsi vagy a 2025 évi kiskereskedelmi trendekre, megmutatjuk, mit is jelentenek ezek, és milyen kiváló példákat láthatunk már megvalósulni a kiskereskedelem, marketing, merchandising és az üzleti szektor területén!

2025 évi kiskereskedelmi trendek

Tovább

Top 5 élelmiszerhulladék-csökkentési stratégia

Az élelmiszerboltok egyre inkább prioritásként kezelik az élelmiszerhulladék-csökkentés gondolatát. Az erre irányuló kezdeményezéseknek nem kell rendkívül költségesnek vagy bonyolultnak lenniük, de hatékony módjai a márka hírnevének és a vásárlók hűségének növelésére.

5 jó példa élelmiszerhulladék-csökkentési stratégiára: élelmiszermaradékkal feldobott szeszes italok

Tovább

Vásárlói élmény: A kiskereskedelem és az ember kapcsolatának művészete

A fizikai boltoknak a vásárlói élmények fokozásával kell vonzóbbá válniuk a vásárlók számára, mivel az online vásárlás gyorsabb és olcsóbb. A hagyományos boltmodellek, ahol a vásárlók egyszerűen csak termékeket vásároltak, idejétmúltak. Egy európai felmérés szerint a válaszadók 75%-a változtatna vásárlási szokásain, ha a boltok élményszerűbbek lennének. A kiskereskedőknek tehát az élményt kell előtérbe helyezniük. Egy jó megoldás lehet – többek közt –, ha művészettel és szobrászattal mélyebb élményeket kínálnak, mivel ezek érzelmeket kelthetnek, és tartós emlékeket hagyhatnak a vásárlókban.

Vásárlói élmény: A kiskereskedelem és az ember kapcsolatának művészete

Tovább

Márkaaktiválás: mit hozott ki az Olimpiából a divatvilág?

Bizonyára felvonja a kedves olvasó a szemöldökét, hogy miért jövünk október elején még a 2024-es nyári olimpiával, de mindjárt elmagyarázzuk. Érdemes ugyanis még egy picit beszélnünk róla, de nem a sportteljesítményekről és az országok összecsapásáról lesz szó, nem is Imane Helif-ről és a botrányokról.  Természetesen a merchandising és márkaaktiválás szempontjából érdekes nekünk visszatekintenünk.

Márkaaktiválás a 2024-es párizsi olimpián

Tovább