2018. SZEPTEMBER 6.


Mivel lehet legjobban felhívni a vásárlók figyelmét a termékünkre?

Szemkamerás kutatásokból tudjuk, hogy a bolton belül maga a termék az, amire a leghosszabb figyelmet fordítja a vevő, de ez is csak 58 másodperc! A vevő csupán ennyi időt tölt egy polc előtt. Ennyi idő alatt kell megragadni a figyelmét!

De mi történik, ha valami meghökkentő üzenettel, cselekedettel, ötlettel állunk elő és segítünk rá arra, hogy a termékek tízezrei közül a miénket válassza?

A Trade Marketing Klub 2018. szeptember 6-i találkozójára olyan előadókat hívtunk, akiknek van tapasztalata a vevők meghökkentésében és megnyerésében.

Megkértük őket, hogy őszintén meséljenek nekünk az ötletek kialakításáról, a kezdeti félelmeikről, akár a cégen belüli vitákról – hiszen egy bizarr ötletet néha nehéz keresztül vinni a vezetőségen – az eredményekről és a buktatókról.

Időpont: 2018. szeptember 6., csütörtök 15.00-17.00
Téma: Hökkentsd meg a vásárlót!
Helyszín: BKIK tanácsterem (1016 Bp., Krisztina krt. 99. VI. em.)

A találkozón részt lehet venni éves klubtagságival vagy egyszeri belépővel. Az egyszeri belépő ára 15.000 Ft + áfa.

Információért Kiss Laurához fordulhat a 0626310684 telefonszámom vagy az office@instoreteam.hu címen.

Kérjük, amennyiben részt kíván venni a klubülésen, töltse ki az alábbi jelentkezési lapot 2018. szeptember 3-ig.

    Részt kívánok venni a 2018. szeptember 6-i ülésen, klubtag vagyok, díjfizetési kötelezettségem nincs



    Részt kívánok venni a 2018. szeptember 6-i ülésen, az egy alkalomra szóló, 15 000 Ft +áfáról kiállított számlát, kérem, küldjék el részemre.


    Adatvédelmi és adatkelezési tájékoztató