2018. SZEPTEMBER 6.
Mivel lehet legjobban felhívni a vásárlók figyelmét a termékünkre?
Szemkamerás kutatásokból tudjuk, hogy a bolton belül maga a termék az, amire a leghosszabb figyelmet fordítja a vevő, de ez is csak 58 másodperc! A vevő csupán ennyi időt tölt egy polc előtt. Ennyi idő alatt kell megragadni a figyelmét!
De mi történik, ha valami meghökkentő üzenettel, cselekedettel, ötlettel állunk elő és segítünk rá arra, hogy a termékek tízezrei közül a miénket válassza?
A Trade Marketing Klub 2018. szeptember 6-i találkozójára olyan előadókat hívtunk, akiknek van tapasztalata a vevők meghökkentésében és megnyerésében.
Megkértük őket, hogy őszintén meséljenek nekünk az ötletek kialakításáról, a kezdeti félelmeikről, akár a cégen belüli vitákról – hiszen egy bizarr ötletet néha nehéz keresztül vinni a vezetőségen – az eredményekről és a buktatókról.
Időpont: 2018. szeptember 6., csütörtök 15.00-17.00
Téma: Hökkentsd meg a vásárlót!
Helyszín: BKIK tanácsterem (1016 Bp., Krisztina krt. 99. VI. em.)
A találkozón részt lehet venni éves klubtagságival vagy egyszeri belépővel. Az egyszeri belépő ára 15.000 Ft + áfa.
Információért Kiss Laurához fordulhat a 0626310684 telefonszámom vagy az office@instoreteam.hu címen.
Kérjük, amennyiben részt kíván venni a klubülésen, töltse ki az alábbi jelentkezési lapot 2018. szeptember 3-ig.