Trade Marketing Klub

A Trade Marketing Klubot ugyanazokkal a szerzőtársakkal alapítottuk, akikkel a „Trade marketing a mindennapokban” című CD-t és könyvet írtuk. Nem véletlen. Szüntelenül a trade marketing szakma fejlesztésén fáradozunk és ötleteken törjük a fejünket, hogy mivel segíthetjük, taníthatjuk a trade marketing területén fejlődni akarókat.

Ezért bábáskodtunk a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara bevonásával már 2003-ban a szakma klubjának megalapítása felett.

Mindig olyan, a szakmában jártas előadót hívunk meg, aki a trade marketing egy aktuális témájáról tart előadást. A negyedévente megrendezett klubdélutánokon szakmai kérdéseket, tapasztalatokat beszélünk meg, a trade marketing elméleti és gyakorlati aktualitásairól hallgatunk előadásokat. A klubtagok számára egyre fontosabb szempont a szakmai kapcsolattartás és kapcsolatépítés, a networking. Gyakran születnek cégek között közös promóciók a Klubban kötött ismeretség révén.

A Klub tagsága az FMCG meghatározó szereplőinek trade marketingesei, marketingesei és értékesítési vezetői.

Mi, a Klub alapítói és szervezői mindent megteszünk azért, hogy a trade marketing megfelelő hangsúlyt és elismerést kapjon a hazai gazdasági életben és a képzésben egyaránt, ezért konferenciákat szervezünk e témakörben, és a Budapesti Corvinus Egyetemen trade marketing kurzust és szakszemináriumot szervezünk. (lásd Trade marketing szakirodalom és oktatás aloldal)

Ötleteinket más szervezetek, cégek időről időre megpróbálják másolni. Eleinte bosszankodtunk, aztán rájöttünk, hogy inkább büszkék leszünk rá. A Trade Marketing Klub és konferencia már több mint 7 éve működik, folyamatosan növekvő táborral, míg a „másolók” rövid idő után eltűnnek.

A Trade Marketing Klub idei programjához és a letölthető jelentkezési laphoz kattintson ide.

2009-ben megalapítottuk az Év Trade Marketingese és az Év Trade Marketinges Csapata díjat.

Itt a trade marketing szakmában legkiválóbb egyéni és csapatmunkát értékeljük a szakmai zsűrivel.