Miért előnyös a B2B Co-Promotion Group tagság és benne az aktív együttműködés?

  1. Innovativitás
    B2B Co-Promotion Group tagjaként információs rendszerünkön keresztül első kézből, elsők között értesülhet azokról a kampányokról, aktivitásokról, amelyekhez csatlakozhat egy másik taggal történő együttműködés keretén belül. Tagsági viszonyt váltva tehát elsőbbséget szerezhet arra, hogy cége / márkája innovatív kampányokban jelenjen meg, amely minden promóciós fél számára kecsegtető üzleti sikereket tartogat.
  2. Tendereztetési szolgáltatás
    A Co-Promotion Group regisztrált tagjaként, mint Megbízó, évente két alkalommal MEGBÍZÓI JUTALÉK MENTESEN segítségül hívhat bennünket, ha nincs elég ideje beszerzési projekt tendereztetésére. Mi felkutatjuk Önnek a látókörünkbe kerülő legkedvezőbb árat az adott termékre, szolgáltatásra vonatkozóan, igény szerint kivitelezzük is azt, akár csak egy egyszerű reklámajándék beszerzésről vagy a legbonyolultabb nyomdai kivitelezésről, egyéb szolgáltatásról beszéljünk is. Kutató munkánkban igyekszünk minden erőnkkel azon lenni, hogy nyomott áron történő beszerzéssel vagy a beszerzéshez társpartner közvetítésével büdzséjét kímélni tudjuk.
  3. Budget saving
    ’Co-promóciós’ kampányt / Közös beszerzést kezdeményező oldalon az adott kampány kiadásai lefeleződhetnek
    , büdzsé szabadul fel, ami újabb, nem tervezett kampány(ok)ra, vagy egy már betervezett kampányra pluszként fordítható.
  4. Új aktivitások
    ’Co-promócióra’ / Közös beszerzésre talált Partner oldalán
    elegendő büdzsé híján olyan nem tervezett kampány valósul meg „fél pénzből”, amely co-operáció plusz megjelenést és értékesítést generál a Partner számára.
  5. Networking
    Végül, de nem utolsó sorban közreműködésünkkel olyan üzleti kapcsolatokat köthet, amelyek reméljük, hosszú távon is gyümölcsöző sikereket tartogat mindannyiunk számára.

Milyen ’co-promóciós’ kampány „összeházasítására” adhat nekünk megbízást?

A lehetőségek tárháza gyakorlatilag korlátlan! Minden trade marketing kampány keretében be lehet vetni a költségmegosztás elvét ’co-promóció’ keretén belül, hiszen nincs olyan kampány, amelynél ne jönne jól egy kis spórolás. Ötletindítóként felsorolunk néhányat:

  • Fogyasztói országos promóció
  • Tailor-made promóció
  • Co-packing
  • Kuponozás
  • In-store hirdetési felületek
  • Kereskedői aktivitások – loyalitás program, display gyártás / kihelyezés, leaflet hirdetés, óriásplakát kampány …
  • Disztribúció építés
  • Reklámajándék beszerzés

További lehetőségek tekintetében velünk nem a pénze, hanem kreativitása szab határt!